Byla Bella ∞
 biology ! t0o hard la..
Thursday, May 27, 2010 | Thursday, May 27, 2010 | 0 comments
selamat sejahtera n salam satu malaysia..
haha.poyo la kaw..

ary ni ade exam biology paper one.
math paper one n two..

nih aq nakk wat conclusion.
ehem..ehem..

paper biology..
grr..gile ba alep ba ya..susah !!
pada aku la kan memang susah..
untuk orang yang perfect n suke membaca..diorang mesti la anggap senang an..
hmm..arghh!!
nape la aq xdilahirkan genius.
mak aq mkan pe la ni time ngandung..

dahdah..lupekan pe yang mak aku makan time ngandung.
math paper one..
ni yang aku suke wat conclusion nih..
sonang nyo la woi !
ahaha..tp finally, aq lambat ciap.
sbb senang an. kena la fokus.
orang science cakap, concentration.
xcaye tengok kamos..
analysis lak.[dah mcm nak wat paper 3]
result paper one maybe greatest kot.
haha.perasan..

*nak story sikit time aku jawab exam
soalan nom 39 ade ksalahan taw.
kebetulan cikgu sulaiman masok kelas t.
then die lalu kat tempat aku.
aku pon panggil la..
me; cikgu !
cikgu; ye..
me; solan ni ade dua jawapan same la..
cikgu; hmmmmm...ade jawapan die..
me; yeke? hehe..

pastu arep lak tanye soalan same..
baru la die perasan..

back tu the conclusi0n.
paper two plak..
aq jawab start dari laz sekali.
tension tengok yg soalan pertama..
bley ar tahan susah..
hope dapat A+ la..
xpon A pon oke la..
help me God !!