Byla Bella ∞
 ciri-ciri anak ke 3
Saturday, May 26, 2012 | Saturday, May 26, 2012 | 0 comments
for your information, aku anak ke-3. orang cakap anak tengah-tengah ni kuat jeles, ye tidokk ? ahh lantak kan lahh. bukan aku je anak ke-3 dalam semesta ni, hazirah(bf), haziqah, jibab and sewaktu dengannya laa. tanpa membuang masa lagi, ciri-ciri nya ialahhhhhh, jeng jeng jeng..
aku unsur API :


Sifat api dikaitkan sebagai jenis Intuisi (kebolehan mengetahui sesuatu melalui bisikan kalbu).*aku pon tak tahu la apa maksud bisikan kalbu tu. Ia digolongkan sebagai sifat kelelakian. Pentingkan diri, megah, bersemangat tinggi, kompetitif, perlukan ruang, kebudakan atau kurang matang, keras hati, kecenderungan ke arah tidak peka terhadap sesuatu, sentiasa sedia untuk menempuh sesuatu yang baru dan berisiko, mampu melihat kemungkinan masa depan.

(JENIS INTUITIF: CINTA, PANAS)
Pentingkan diri, megah, semangat tinggi, kompetatif, perlukan ruang, keanakan atau lurus, menaruh harapan, cenderung untuk tidak sensitif, sentiasa sedia untuk sesuatu yang baru dan berisiko, mampu melihat kemungkinan baru, yang mana orang lain tidak terfikirkan. Perasa, gelisah, agresif, mudah teransang, mudah berusaha, pemaksa, optimis, aktif. Kerjanya segera, jalannya cepat, terang hati, panas tubuhnya, kurang tidurnya.

kesimpulan nya la kannn :
sifat kelakian- memang aku sokong la sikit, aku ada kasar sikit.
kebudakan atau kurang matang tu aku macam waswas. ada orang cakap ngan aku memang aku ni perangai kebudakan. lagi-lagi member baik aku, myra cakap aku memang kebudakan. lantak lahh.
kecenderungan ke arah tidak peka terhadap sesuatu- hmm memang ada kadang2, tu yang kalau orang citer pape kat aku, pastu comfirm aku lupa, hahaha
keanakan atau lurus- tengokkk ! ada lagi ciri keanakan tuh. hhmm memang agaknya ditakdirkan anak ke-3 ni tak matang..hahaha. em, lurus tu pulak aku boleh terima, kadang-kadang memang aku lurus sikit. KADANG-KADANG oke, bukan selalu. teringat pulak semalam hang out dengan bebudak nih, aku tanya din

aku: belaja mana,
din : U-IS
aku: ooh U-IS.. u ape tu ? kat mana ?
din (ngan muka mintak teranjang) : universiti ismail, hahahaha..

pastu budak-budak lain semua gelak. kuangajaaaaaaaaaaaa !

wan: aku ingat kau dah belajar uthm tu makin bagus, rupanya tak berubah lagi, LURUS tetap tak berubah.
aku : hahaha, kuangajaaaaa, mana ar tahu tu ada ke betol-betul kolej tu. ishhh
wan : haha, hadoi kau ni bell tak berubah, LURUS. tanya da la confident je.

nak buat camna, aku ingat benda tu betul hisssssshhhh !

emm, lagi kurang tidur tu memang betol, aku kadang asyik terjaga je tengah pagi, pastu tidur balik la..tak de kije aku nak teruskan bangun..ahaha, sebab tu la bila aku bangun cam tak segar je. kalau aku tdur senyenyaknya, tak bangun2 lansung, memang segar bugar la aku. hiperactive je aku pastu..ngiahaha, oke bye !