Byla Bella ∞
 RAYA PERTAMA 2013
Thursday, August 8, 2013 | Thursday, August 08, 2013 | 0 comments
Raya pertama aku syak macam kelam je. Tapi hakikatnya aku puas hati ! Thumbs up (y). Pasal ape, aku datang rumah tokmak dengan adik bradik perempuan aku yang lain. Ibu, ayah, abg, adik laki aku semua dah gerak dulu pergi masjid. Aku ni beria haa nak pergi solat hari raya. Tapi hampehhh. Tudung laaa macam hape. Bikin panasssssssssss jekkkk. Sampai rumah tokmak, masing-masing busy prepare makanan. Kiteorang baru sampai ni terus hadap makanan dulu. Hahaha, lantak lahhh. Dari rumah aku dah lapar kot. Ayong la punya pasal. Mandi ke cuci bilik air tah. Dah berbuih mulot aku suruh cepat -,-

Lepas dah santak macam-macam. Duk borak dengan sepupu kejap. Pastu ikot pakcik ani pergi rumah dia. Yang ikot, sepupu dgn adik aku sorang. Masuk je rumah pakcik terus terbayang nikmatnye tidur. Banyak gile weh bantal. Tidur ni confirm taknak bangun bangun.

Pakcik hantar balik rumah. Semua adik beradik ayah lepak kat rumah. Pastu aku balik rumah terus melantak lagi. Habis melantak terus tidur kejap. Sampai tokcik datang aku tak jenguk pon. Hahaha ape punye perangai.

Tahun ni tak berapa meriah. Sebab kawan-kawan aku ramai cuti kejap. Esok aku nak gerak ke perak. Confirm punye tak dapat jumpe member yang selalu datang beraya tiap tahun. Yelah, diorang dah balik kampus. Sedih mak aii. Takpe lahh, nanti ade reeki jumpa lagi.

Ape-ape pon selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin :)