Byla Bella ∞
 kem rekreasi pelajar cemerlang, kota tinggi
Tuesday, June 1, 2010 | Tuesday, June 01, 2010 | 0 comments
28mei201o until 30mei201o.
sume tarikh ni yg memenatkan aku.
sumpah penat aku cakap.

aq gy nek kete ngan din.
nek kete bpak aq la.
cikgu disiplin kpd din.
haha.
smpai jek, sume orang pandang aku.
xke bengang gilegile.
haduih.
aq pon tersipu sipu la.
haha.
then, aku pon dgar la tuan haji kasi ceramah.
pastu bahagibahagi kmpulan tuk ro0mate
aku dpt bilik no.115
nama ro0mate aku aimi[smka], nadia[bdk ni pendiam] , kalish[peramah] , amalina , amilia n sorang agy aku xtaw.
dalam bilik tu ade 2 aircond, 2 kipas, 2 lampu, 1 bilik air, 9 katil, 2 sofa, 1 ampai tuala, 1 tv, 9almari, 1 karpet.
aku nih xreti nak suai kan diri n beramah ngan orang.
klu beramah ngan orangorang tua aku reti la.
aq xtaw la nape.
hehe.
pelik an.

macam2 aktiviti aku wat
first day; plih kmpulan
name dak kumpulan aku mhza[ketua], anip, fitri, huzaima, fiqah, sue, n mun
bes wo0 dak group aku ni
agy2 yg bongok2 sket anep.
perangai cam epul plak.
group aku gabung ngan group din kne wat presentaion.
kteorg nye perform, perghh !
caya la wei.
farah wat perfome.
mmg best ar dye ckp.
care dye ckp wat kan ayt tu jadik kalkor.
aku suke dye sbb dye suke senyom n peramah.
trademark group aku,
"we love nature, you love nature, lets love nature"
pak habib suh sume ikot kteorg nye trademark.
ade satu group nih wat presentation.
dye wat lawk, dak ni sume gelakk.
kcuali aku sorang je xgelak.
sbb lawak tu xmnjadi lansong.
cam lawak bodo gile.
klu lawak tu ckp kat adek aku, adek aku pon mnyampah dengo.

ha! ckp pasl epul.
time kat ostel, aq ley plak lupe nak bwk berus gigi.
nseb bek la aku msg epul suh belikan berus gigi.
dye pon anto la kan.
tenks y0o epul.
tnpe ko, bsok la gigi aku.
ko la kwn aku sehidup merana.

second day; pagy tu aku wat zapin.
xminat lansong.
keras jek bdn aku. din ckp ar..
then, ade explorace. pnatnye aku ckp.
point pertame aku carik dr sungai smpai la hjung sungai.
xjumpe gak.
laz2 wat kputusan pcah kmpulan.
aku, fiqah, huzaima n fitri carik kat kawasan kuda.
xjumpa2.
bile dak ni dtg, baru la jumpe.
point plong last kat zone 3.
ya ampunnnn.
susah tol nak crik.
tp, aku gak yg jumpe point tu.
muahahaha.
tanpe aku, musnah la kumpulan tuh.
haha

aktiviti ke 3; memasak n kne bukak kotak itam.
dak laki group aku kne bkk kotak itam.
dak pomwan plak gy memasak.
dlm bape minit dak laki dtg.
kije aku juz kne potong carrot jek.
aku nengok dakdak ni xreti nak handle api.
aku kne potong carrot n kentang, aku gak kne handle api.
laz2, aku gy potong carrot jek.
lantak la qorang nak wat camne.
name resepi aku, nasi telur campur carrot bersama kentang.
haha. kelako gile name.

aktiviti ke 4; kne bkk kotak itam.
dlm kotak itam tu ade kotak puteh lak.
ishh, men grow plak dyeowg tuh.
kat kotak putehn tuh suh carik gate master.
aku da pkir, gate master tu ketua.
penghulu bley plak ckp, pengawal pagar.
pe laa...

aktiviti ke 5; cari laptop utk nak bkk password

aktiviti ke 6; mlm feeling.
aku xley feeling pe dye cter.
dye suh bayangkan kalau mak bpk kite bla bla bla n jasa mak bpk kite bla bla..

aku pon ZZzz haha.

aktiviti ke 6; lakonan dato onn
mhza jadik dato onn.
aku jadik penduduk kampung.

aktiviti ke 7; penyampai hadiah.
then, balikk !!

sume next bas skola n nek ngan kete cikgu.
aku??
nek kete bpak.
din?? nek kete cikgu jgak la..
haha


aku balik jek uma, aku tros mkn, solat n lasly ZZzz..
bangon kol 6.
mlm study biology.
sok nye, xdpt gak jwb.
haha