Byla Bella ∞
 kne tegurr ngan owg mabokk.
Saturday, June 5, 2010 | Saturday, June 05, 2010 | 0 comments
ary ni aku tusyen kat teroka.
dr kul 20oo smpai 23oo
rehat kul 213o
time rehat aku ngan hajar lepak kat tangge mnikmati mkn2 n pemandangan warung cine2 mkn porkk.
haha
tibe2 laki pki baju itam, pki gelang,rantai, isap rokok, muke itam legam, bibir itam dtg kat aku.
conclusion dr aim aku, org tuh mengeri,menggerun n menakotkan la.
laki ni bole diibarat kan cam cikgu shin chan
yg pki baju petak2 tuh.
budak2 tgk cikgu tu msty lari.
srupe gak cm aku tgk laki tu.
dye ckp kat aku.

laki ngeri; dekk, askom..
me; walaikumsalam
laki ngeri; cikgu ade x?
me; ade
laki ngeri; nak jumpa cikgu bole?
me; bole2. nek la.
[dalam aty aku time tuh nga takot gile]
laki ngeri tu pon ikot la blakang aku n hajar.
aku n hajar jln cepat gile.
aku pon masok la ngan cpt.
laki ngeri tu kat luar.
dye tnye agy.

laki ngeri; cikgu politeknik ke?
me;haa??
laki ngeri; sye ni bla bla bla[ckp dah xbtol]

aku xphm lansong ckp dye.
dye dah mule mrepek.
aku dah takot gile.
aku tros masok.
tolak pintu kelas tu.

cikgu ngan dak2 ni sume pandang pelik jek.
cikgu tanye aku, nape?
aku xjawab.
sbb dah takot melampau.
cikgu teros kuar tgk pe jdik.
cikgu tuh ckp pe ntah ngan laki tuh.
pintu pagar tros tutop.
tkot2 laki tuh masok agy.
cikgu ckp laki tuh nga mabokk.
naseb bek dye xwat pape.
klu x, tuuuuttt.[ditapis].
haha.

cikgu ckp, ary ni dah two times jdik.
satu agy, ptg tu ade laki trouble msok klas tros dok kat blakang skali.
haishh.
sumenye menakotkan akuu !!
help me God !