Byla Bella ∞
 balik segamat !
Saturday, April 14, 2012 | Saturday, April 14, 2012 | 0 comments
hari ni aku di anugerahkan dengan mood happy. kahkahkah
sebabnya aku dekat rumah. kahkahkah
nyampah kan ? kahkahkah
ade aku kesah ? kahkahkah

oke, hari ni aku buat ape kat rumah ?
hmm, tak banyak, tapi best, hihi..

pagi; aku bangun then siap2 pegi modified kain.
pastu petang pulak ingat nak keluar.
tapi masing2 tak dapat join.
cuma arip sorang je yang boleh.
tapi takkan la aku keluar berdua je kan.
so aku decide tak jadi keluar.

petang: tup2, din call aku.
dia ajak keluar with his mum.
aku pon oke jela.
pusing punya pusing, jumpa la baju for dinner.
pastu pergi dataran pusing2 cuci mata jek.
terjumpa pulak ain.
haha, suka beb bila jumpa kawan sekolah.
sukkkkeeeeee gileeeee wehhhhh.
kau tak rasa, memey lahh.

malam: aku study kejap.
pastu tiba2 ibu datang
gaya macam nak berjoyah je kan.
apa lagi, joyah la sampai tengah malam.
borak macam tak jumpa setahun.
haha, biasa lahh tu bila anak bertemu emak.
alaaaahhhh, macam tak biasa pulak kan.
oke lahh.

bye ~