Byla Bella ∞
 minggu busy !!
Tuesday, September 25, 2012 | Tuesday, September 25, 2012 | 0 comments
minggu ni sumpah busy gile. mula-mula dengan program merdeka raya. aku jadi sukarelawan lagi. mesti korang bosan baca kan. mana tak nya, sikit-sikit sukarelawan. ehhh, jangan ingat aku tak bosan menaip pasal sukarelawan. sebab apa aku update jugak, sebabnya..suka hati aku la. wahaha. sakit hati ? nanti cek belikan plaster yang karton eh. tenang sikit nanti.
 
hari tu bersamaan dengan aku tak ingat tarikh, ada program merdeka raya. ha, dah dua kali aku ulang. hampir 8k orang yang datang. anggar cenggitu la kan. pelajar 14k. tapi disediakan kupon 8k. kupon tu disediakan untuk mudah pelajar dapat makanan. mesti fikir, 'kalau guna kupon lagi bertambah sesak'. sebenarnya, tujuan kupon tu supaya orang tak ambil banyak sangat. boleh ambil makanan sekali jela. yang aku pelik, ape pasal la bebudak ni berebut macam nak dapat kete mini cooper free. *kalau mini cooper free, aku pon berebut. sebenarnya makanan kat situ banyak sangat. memang cukup untuk pelajar. tapi yang aku pelik, sate habis awal. mesti ada orang songlap nih. aku jaga bahagian aiskrim ngan buah. sumpah ramai gile ! tu baru balai bahagian aku. kat situ ada 4 balai. lagi la berebut beb. lepas habis program tu dapat makan makanan vip. lepas tu kembali kemas.
 
semalam pulak 24 sept aku join KAP also known as karnival aktiviti pelajar. jadi AJK jamuan. kat situ, sumpah aku malu ! sebab aku tak kenal diorang. sampai ada sorang ni yang kenal aku kat fesbuk tegur 'asal diam je. kat fb macam kecoh'. aku sebenarnya tak rapat dengan diorang. lagi satu, aku join baru sehari. lain la si teha tu, 3 hari berturut-turut. lagi 2 hari aku tak datang sebab aku ada hal. sebab tu la aku pendiam je masa tu. hmm aku pendiam ? jangan harap la. kalau ada program, aku la paling aktif. tapi oleh sebab aku pemalu gile punye, aku diam je. baik la katekan.
acehhhh, segan ~(','~)(~',')~
kalau ikutkan, abg2 dengan akak2 dekat situ sumpah sporting gile. macam family aku tengok. oleh sebab aku tak rapat, so aku diam. -x-
 
hari ni aku berkesempatan balik rumah dalam 5 hari. hari sabtu InsyaAllah aku balik hostel and teruskan final exam next week. wish me luck.
 
sebenarnya aku cuak k, cuak sangat. nak dekan kalau boleh. InsyaAllah.