Byla Bella ∞
 perjalanan hidup
Monday, August 27, 2012 | Monday, August 27, 2012 | 0 comments
hari demi hari dah berlalu. tup2 sekarang dah bulan 8. dah nak habis bulan 8 pulak tuh. tengah tunggu kedatangan bulan 9 pula. agaknya apa kisah seterusnya hidup aku ek ? kita merancang Tuhan yang menentukan. sekarang ni aku fight untuk final exam. but now, musim test 2. lepas satu2 kena lalui.

aku tengah tak berapa sihat. duduk dalam kelas, mengelamun je. tak fokus. sebab tak sihat agaknya. cuaca pon lembap dekat batu pahat dengan segamat.

aku naik je cuti ni ramai beli henset baru. maklumlahh dapat ptptn kan. nak beli 10 henset pon bole. kalau henset tu harga RM10 la. haha. mula-mula aku pon fikir nak beli henset iPhone, tapi bila mengenangkan duit ptptn ni duit pinjam, so tak jadi la aku nak beli. kalau boleh duit tu aku nak simpan je, sampai habis belajar. bia aku bagi balik sekelepuk duit ptptn tuh. dah la ada bunga 1%. haiyaaaa. aku nak dapat henset dari ayah or ibu aku sendiri. kalau tak dapat, aku pakai jela henset cokia tu je. cokia pon, boleh dengar mp3, radio, mesej, call. sabo la ea byla. nanti masa kije, nak pakai henset pape pon boleh. asalkan mampu la kan. InsyaAllah

kawan aku tanya, lepas habis diploma nak belajar ke tak. ofcoz la nak sambung degree pulak. tapi kalau boleh aku nak sambung oversea. tapi, bahasa inggeris aku kena tiptop. haishhh, aku tersangat lemah dengan bahasa inggeris. doakan aku lancar blablabla bahasa inggeris k.

tadi aku tengok2 mesej lama aku dengan ex-pakpandir. aku tersengih sorang2 baca chat tu. ya Allah rindunya aku nak mesej macam tu lagi. bergurau senda. tapi dah tinggal kenangan :( . mesti dia bahagiakan dengan awek baru tu. tersangat bahagia. baguslahh, aku tumpang gembira dengan kebahagiaan kau. :')

eh2, tadi aku dress up macam makcik. aku pakai baju kurung beso gedabak yang ibu beli masa form3 size m dengan tudung sarung coklat kasut merah. hahaha, kawan aku pon cakap macam makcik. dulik laaaa, aku tak sehat malas nak berpin2 banyak sangat.

okaylahh, sejak dua menjak nih best pulak update blog pasal isi hati aku nih. rasa tenang sikit. nak citer dengan orang, bukan diorang nak dengar isi hati aku nih. biar la aku nak gembira, sedih semua dalam blog nih. kalau ada yang baca, maksudnya dia nak taw isi hati aku nih. so selamat membaca !!







aku nak siap kan buku log kelana siswa. dah la rabu kena hantar. tak tidur malam lagi la aku kali nih..