Byla Bella ∞
 bulan puasa datang lagi
Sunday, July 22, 2012 | Sunday, July 22, 2012 | 0 comments

now, i'm looking and chasing for pahala in this bulan Ramadhan. i'll try my best InsyaAllah.
bulan Ramadhan kali ni sedih sikit la. sebab sebelum ni dah 3 tahun berturut-turut puasa and raya sama-sama since 2009 until 2011 dengan si dia. tapi jodoh kami tak panjang and he's got a new one. so congrates ! even about 10 month we are lost contact, but my mind always think a little bit about u. actually, not always laaa. sikit je okay ! tak banyak pon. sebab dah nothing between us. so buat apa aku buang masa dan waktu fikir benda yang dah lepas. but sometimes terkenang tu ada la jugak kan time duduk2 bosan terpikir la sikit. biasa la tuh. okay, aku sedih. aku teringat masa puasa kami pergi terawih sama-sama and berbuka. and ! last moments, dia ada janji nak solat terawih sama-sama, and dia rushing from Melaka and back home untuk berbuka puasa dengan family and siap pergi solat terawih and belom sempat dia nak berbuka puasa dengan family, dia got an excident and dia berbuka puasa dengan air mineral dengan mulut berdarah and kami tak jadik solat terawih sama-sama until raya sebab dia malu nak jumpa aku dengan muka yang bengkak and now takde lagi mesej kejut sahur, mesej selamat berbuka, selamat hari raya, and segala selamat and aku sedih full stop ! but now, semua tu insyaAllah takkan terjadi lagi. so the conclusion is, take care of u. bye and Salam Ramdhan from me.