Byla Bella ∞
 Unproductive Midsem Break
Saturday, November 9, 2013 | Saturday, November 09, 2013 | 0 comments

Cuti midsem yang amat membosankan dan tak produktif lansong ! Straight to the point kan pembukaan cerita aku kali ni. Zaman sekarang tak payah berkias-kias lagi.
Update blog pon membosankan. Orang yang baca update aku kali ni silap-silap boleh tido sebelah lappy.
Haihh apa la nasib badan student yang boros masa awal sem macam aku ni. Lepas midsem terus papa kedana. Hamikk, padan muka aku sendiri. Naik midsem break ni beria berazam taknak boros. Kita tengok macam mana. Kalau boros lagi, silap-silap makan nasi dengan telur jelah nabila. Ada lepas ni aku nyanyi lagu hafiz bahagiamu deritaku sampai hujung sem. Kahkah, derita tak berduit la kata kan.

Bytheway, cuti ni aku hanya berjimba sebelum sampai rumah. Shopping dekat melaka. Then balik segamat jadi suri rumah tak bertangga. Lepas tu sekali jogging dengan member. SEKALI je jogging. Bajet macam nak seminggu. Haha. Masalahnya sekarang duit minyak melambung. Nak jemput member lagi kat rumah. Kalau sehala tak pe, ni berhala hala. So, decide sekali jelah. Ada sekali tu aku pergi bantai tidur. Haha lantak lahh. Not my fault. Aku call asyik masuk voicemail, pergi bergayut dengan balak sampai tak ingat aku. Last-last terlajak tidur. Papepon, selamat kembali stress kepada Nabila Faiqah. Esok kamu nak balik hostel. HAHAHA big laugh for me -___-