Byla Bella ∞
 jumpe zulhelmi hemaran
Friday, June 25, 2010 | Friday, June 25, 2010 | 0 comments
topik kat atas tuh dah macam jumpe artis lak. padahal jumpe member lame jek. hahaha.
zulhelmi jdik artis? bole jadik pe. asal x caye lak.
kene caye gak !
dah2. jangan layan ayat kat atas tuh.
di msg aku ckp nak ajak budak budak kelas.
aku pon tanpa buang masa dan tenaga, pe lagi..
teros la wrote at wall post.
aku ajak sume la budak budak budak kelas 4sn only
aku tilis name arep, ain, din, mimi n sume 4sn.
pastu c arep n zulhelmi baru buat information, die bukan ajak sume sekali.. hadih ai.
boleh tak cakap bahasa melayu dengan betol ! gune bahasa baku. bukan bahasa kau gi pasar.
aku ni 'bijak' sikit. kalau dah cakap, ajak satu kelas tuh, aku ajak betol betol satu kelas.
lastlast yang die ajak cume aku, mira, dila n iqa.. tu jek.
first2 aku ingat tak dapat gi tau. sbb tak ada transport nak gi la..huaaa ! sodeh sodeh.
harap je kereta belambak kat umah. bukan nya nak tolong hantar kan.
tapi xpe.... aku paham. parents aku penat.
yekla.. dah la buat ari isnin. pastu kul4 lak tu.
aku dah la balik kul2.4o. sampai umah kul3 ptg. penat wei..!
aku pon pikir punye pikir punye pikir double pkir multiple by triple pikir equal syantax error
huhhh. pening pening. last2, aku pon mesej la ayong. aku ugut die. muahaha
akhernyaa..die nak gak hantarkan..AKHERNYAAA !
aku sampai kat mcd dalam kul4.
mira kat dalam mcd. mane la aku taw die dok tunggu dalam mcd tuh.
aku pusing la punye pusing. boleh dikate kat cam tawaf. lom wat sa'i lagi nih.
aku boleh plak terpikir, agak nye mira ni gi mcd mane.
rupe rupe nye kat dalam..wakaka.
dah la tak order makan, dok termenung sorg2 kat situ.

sementara aku nak tunggu c anak lelaki pak khalil n pak hemaran.
aku ngan mira pon gy la kedai hadiah. barnag kat situ lawa lawa beb. bersinar sinar mate aku tengok. cam himawari adek shin chan tengok emas. wah wah wah !~
aku jumpa patung nih kat billion ngan banyak2 teddy bear. patung ni jek yg len. sbb tu la ku suke. sbb patung ni bukan teddy bear. aku benci teddy bear !
then dak ni pon sampai laa. time tuh kiteorg kat billion.
aku gurau2 ngan zulhelmi.
aku cakap, qo nak belanje ke. makaseh !
then die ckp, qo order la pape makanan. aku tmabah duet ko.
aku pon ok jek la dah org nak belanja.

tibe2 tukar selera lak. c arep tu la punye pasal.
klu xdah makan kat mcDonald. lastly makan kat mcDota. bukan mcDonald.
erghh. dah la xsedap. xkenyang lak tu. klu makan kat mcd bole kenyang pe.

pas makan dak ni cadang nak gi upwell. nak beli boxer. haha
bongok gile c zulhelmi. aku ngan mira pon gi la kat upwell.
dah sampai, aku mesej la c arep, tanye kat ne.
last2 diorang kat nirwana main game.
aku kasik tendangan free kang ! tendangan aku ni xyah gune token. dapat sejibik, boleh menang nye. geram lak aku. menyusahkan aku tol. terpakse la aku ngan mira patah balik gi nirwana.

aku kacau arep lawan game kereta lumba. hamik kau. ade aku, kau pasti kalah nye. muahaha.
aku memang jahat. then aku mintak dak laki singgit nak beli token. diorg kasik wei.
yg ley buat aku naek minyak ! game tu dah rosak melayang 50sen token tu. waaa ~
nak balik 50sen tuhhh.arep kalah lwn zulhelmi. wakaka. loser !
agy satu, c zulhelmi nak timbang weight die. aku kasik seposen sepon equal duoposen.
dah masuk kan duet. last2, kene telan sbb bnde alah tu nak duet 2osen skeping. haisshh. aku hantar gak kat longkang ni kang.
then aku pon balikk la...