Byla Bella ∞
 storystory hari terbuka
Saturday, July 3, 2010 | Saturday, July 03, 2010 | 0 comments
2 jul 201o
boring boring boring !
dah la xde member nak borak, gelak, belasah, tumbok2 n pape jek ar.
awal-awal lagi aku kene duduk dalam dewan. menyampah betol. bile cikgu kasi sape nak kuar gi toitoi, aku pon pe lagi.
zuppp~ dengan bunyik angin sekali. aku pon kuar la dewan pegi kelas.
walaupon kelas tu memang lagi buat aku tension plus, devide, multiply, power of three equal menyampah. tapi tetap gak aku pegi. dalam kul 8 pagi baru la aku dok dalam dewan.
dengar cikgu jamil kasi ceramah.
dalam ingatan aku, 1+1=2..2+2=4.
penat aku mengira, tibe la saat saat cikgu jamil lenguh tgn nak hulur hadiah.
haha. aku mksud kan, pnyampaian hdiah ar..hadoih ai.
pastu abes..

kat kelas aku kosong jek.
pas sorang2 da balik.
tinggal la aku sorang.. aku pon lepak la kat kelas TK. ada ety, farah, razi n amzan jek. tu pon aku xborak2 ngan diorang pon. juz lepaking jek.

then dah kul 11.oo. ayah ckap nak balik kul 11.oo.
aku pon turun la bawah. tibe2 terserempak ngan cikgu ahmad nidzwan.
aku pon borak2 laa. lame la jgak aku borak2.
dye ckp, dye terkejut aku dapat result bagus. dulu aku dok kelas beta jek.
tapi sekarang aku dah menguasai kelas tuh. muahaha.
cikgu tu cakap la. lagipon result tu aku rase naseb jek kot..
hmm. aku risau la exam last year nanti.
dah la cikgu sekolah lain yang wat. haduihh ! help me God..

aku pon borak la mcm2. dye taw sume pasal ayah. sbb dye dulu sekolah paduka tuan ngan ayah. aku pon ade citer, aku tension duk kelas tuh. asyik nak bermusuh jek. dye cakap, sabar jela. fokus kat mata pelajaran. huaaa~! terharu beb. sayang cikgu ahmad nidzwan. wakaka
dah macam2 aku borak ngan dye taw.

aku lupe nak citer. time aku merayau2 kat tingkat atas, ade owg jerit 'hidup cikgu jasmin ! '
aku pandang la belakang. suare tu aku da cam. suare sape agy kalau bukan arep akmal.
aku borak lame gak ngan dye. bla bla bla quack quack. pastu aku tukar2 nom fon..
lame gile xjumpe dye. last aku terserempak kat kenduri farid. last aku borak2 mase dye dtg uma aku with arep, n zulhelmi..
arep mmg slalu bawak zulhelmi n hamdi kalau diorg dah balik segamat.

pastu sume on balik laa. gudbyebai u alls !