Byla Bella ∞
 
Sunday, August 1, 2010 | Sunday, August 01, 2010 | 0 comments
salam satu malaysia hohoi..
lame sudaa aku x mengomel kat sini.
buzy ar kate kan.
al-maklum laa... aku nih an businesswoman.
haha. meyampah, jeles , benci ar tuh !

ckp psl businesswoman nih, aku xtaw la besar nanti aku nak jadik hape.
mase aku sekolah rendah, aku nak jadik cikgu.
nak ikot jejak ayah la katekan..haha
then, cita2 aku berubah plak. emm...nak jadik doktor bile da besar.
seterusnye plak...
aku nak jadik angkasawan pas aku nengok dlm paper pic doktor syed muzaphar shah angkasawan pertama m'sia..

naek skola menengah plak. aku pkir nak jdik businesswoman.
dlm bape taon jek aku bercita-cita jdik businesswoman.

bile naek fom 4 plak, aku pkir nak jdik arkitek.
haduihhhh ! ntah bende ar kerjaye aku nak sebenarnye nih.

mse aku kaunseling ngan cikgu nisah pasal kerjaya, dye tanye aku nak jadik pe.
aku jwb laa businesswoman. sbb time tuh aku teringin sgt nak jdik berbisnes.

las2, ase nak jdik len plak..
lantak ar..
klu ade rezeki aku 1o taon akn dtg, jdik la ape pon asl akn halal !
eceh !! haha. meremang plak bulu roma aku..