Byla Bella ∞
 october girl
Sunday, October 14, 2012 | Sunday, October 14, 2012 | 0 comments
ce teka semalam hari ape ? haa, semalam hari ahad la kan. yeah pandai, geniuss ! ahad bersamaan dengan 14 Oktober. so, my birthday ! ahakss. semalam aku rasa birthday paling best sebab tak kena prank. aku paling takut bile birthday muncul. sebab dalam pale hotak aku, tepung tepung tepung ! seram k seramm. budak ni buatkan aku fobia. tahniah ! haha. biase la zaman sekolah tak lari daripada tepung bila birthday. so aku lah salah seorang mangsa nya sejak 3 tahun berturut. 3 tahun berturut-turut aku kena. mana tak fobia aku nih ! nasib baik birthdate aku kena masa cuti sem. so takde la ramai sangat budak diploma kat uthm nih.

semalam aku pergi BP mall layan cerita AKU TERIMA NIKAHNYA. sedih plus sakit hati plus sweet plus segala plus laahhh. tak termasuk plus highway okay. citer tu mula-mula sweet gile ! seriusss. tengok citer tu rasa macam nak kawin cepat. hahaha, miang budak nih. tengok last-last sedih. tapi last mesti ar bahagia. alaa, citer tuh takyah tengok pon takpe. last mesti bahagia. tapi dulik ape aku. adi putra ngan nora danish belakon. best kott. heee ~

sebelum tengok wayang, kasi penuh perut dulu. si Amir dengan Barkeh belikan aku kek. aku tengah tunggu makanan, diorang beli kek. tak ku sangkaaa~ tk ku dugaaa~~ lepas tu Farid lak lepas makan tiba-tiba hilang. tak expect pulak dia nak belikan something untuk aku. rupanya dia belikan roti coklat yang ada coklat banyak2 tuh. haha aku tak taw nak explain camne. nak snap pic tak sempat lak. dah masuk dalam perut. malam tu pulak abang senior, Madi ajak lepak mamak. aku pon join jelaaa. rupanya Madi nak kasi coklat cadbury. aku dengan teha dapat. sebab teha besday dia dekat2 je dengan aku. OKAY LAHHH, BYE !