Byla Bella ∞
 
Tuesday, August 10, 2010 | Tuesday, August 10, 2010 | 0 comments
selamat ary raye ! maaf zahir dan batin.
aku la owg first yg wish raye an an an?
wakaka.
and do not forget to all malaysian's muslim
selamat berpuasaaa ! hope korang korang n korang dpt carik keberkatan dalam bulan ramadhan yg mulia inih. cewahhhhhh !

sebenar benarnya aku nak citer nih.
tadi aku balik uma jalan kaki beb !
bapak gile penat. aku da ar berusaha mencarik fon.
gy uma myra, kdit xde..
gy uma zaimah, beri salam berjuihjuih pon, xkuar2 uma gak.
gy uma wan, bpk dye kuar ckp "wan tgh smbhyg laa". aku ngan dyn pon tunggu jek la.
lame gile tunggu wan. agak dye solat terawih sekali pe.

time nga tunggu tuh, apek n rashid lalu. aku ingat nak pinjam fon, terlepas lak.
then, wan pon kuar laa. aku call la mak aku. dyn pon call gak, tp gy call mak dye.
mak dye gy melaka. hadoihhh !

aku ngan dyn pon gy la tunggu kat bus stop.
aku tanye dak yg tunggu kat situ "ade x cikgu jasmin lalu"
dak tu ckp "dah lame balik"

aku pon jalan n jalan n jalan sampai la petronas, terserempak ngan apek n rashid.
bukan nak berenti tolong. pandang jek...huh !
smpai paya dalam. tibe2 ade moto berenti sblah aku. upe2 nye......
rahman n latip. rahman kasi fon dye. aku amik, call la ayah aku.
dyn mintak rahman hantar kan. latip pon turun la. aku nek moto tuh ngan rahman sampai la uma tok mak. takot wei nek moto tuh walaupon rahman bwk slow. hahaha ! [jgn nak gelak an aku !]

dyn n latip tunggu kat kedai jambu tuu..
then aku sampai la uma tok mak.
aku bawu jejak kaki kat dlm uma tokmak, ayh da dtg...