Byla Bella ∞
 pra feskon hari kedua.
Monday, October 22, 2012 | Monday, October 22, 2012 | 0 comments
roti singgit duaa ! *dialog tipu semata-mata




macam biase la keje aku tulis sijil. haishhh.

tu aku ! tu aku ! haha. kemas barang tuk balik.



see see ! ramaikan yang nak derma darah.



pehh aku tak taw la camne hidup dalam bilik gerakan ramai-ramai cam ni.

okay. ni pembantu aku. Farid nama diberi.

aku tak taw la ape abang madi buat tuh. ada la tuh nak kena kan.

pandai kau ea teha ngurat abam MPP.

kesian la hai akak nurse ni angkat berat-berat.

mase untuk like page chipster tuk dapat chipster free. haha. aku 3 kali dapat. first and second like fb la kan. third, aku pergunakan arahan abang apuz bila dia minta suh amik kan 2 bungkus chipster tuk prof. ingat nak amik 5. melampau pulak kan. amik jela 2, lebih tuk aku. muahahah. hidup kena bijak beb. hee


pembantu and ketua yang asyik berkepit. couple ke ? diorang kawan dari pradip. kawan saya jugee. ngee

patung chipster. aku tak main pon T__T


pertunjukan daripada kolej TSN.

'aaa, berat tu cukup laa'. hahaha, aku ingat lagi ayat abang awi. besar gedabak ni berat tak cukup ? haha. hadoi.

semua pic ni aku amik daripada fb kak Noor Hazarina. search la fb dia. Thanks kak kite copyy. hehe

malas nak taip panjang. ni pon cukup la kot. :) bye !