Byla Bella ∞
 Test statik dan dinamik
Thursday, April 18, 2013 | Thursday, April 18, 2013 | 0 comments

Aku baru je 3 jam lepas hadapi test statik dan dinamik dengan stghesss dan mancabor. Tapi kire bersyukur jugak lah aku dapat paham last day before test tu. Mula-mula sumpah memang tak paham haram jadah ape pun. Budak ni yang tolong aku pahamkan. Ntah bala ape pulak buat aku tak paham.

Ada la satu hari ni, aku dapat buat assignment En Jahaya bagi. Time tu aku rasa macam nak terbang satu dunia even satu soalan je betul. Kahkah dulik hape. Yang penting aku dapat buat. Hihi kau hadoo ?

Aku excited belajar dengan encik jahaya. EKSAITED WEHH, SAITED ! Sebab aku rasa dia macam sporting. Hari tu aku berani kan diri tanye lepas kelas. Dengan selamba badak aku amik marker dia conteng kat whiteboard nak gambarkan macam mana soalan tuh. Dia pon terangkan. Yang best nya dia cakap soalan ni kuar kat mana tah. Aku lupa. Pastu dia cakap jangan beritau sape sape. Aku pon ok deal. Haha

Mula-mula belajar aku ingat dia garang. Mane taknya, strict gile kot peraturan dia. Setiap minggu kuiz and ada assignment. Seminggu dua kali kelas dia, memang dua kali kuiz ngan assignment lah kan. Ahh persetankan tu semua. Yang penting apa yang dia suruh tu aku tak penah complain (agaknya la takpernah). Sebab aku rasa subjek ni kena banyak buat latihan. Subjek math plus fizik biase lah subjek putar belit paling power yang orang benci sejak sekolah rendah. Tapi aku tak. Hahaha okay ini poyo.

Aku nak stori pasal test tadi. Test tadi sumpah senang ! (Mata ke atas, tangan ke bahu). Aku dah study sume tu. Aku taw, aku paham, aku ade idea. Tapi masa tak cukup ! Stghesssss stghesssss ! Satu jam untuk 3 soalan. Assignment aku ambik masa lama nak mati, ni nak jawab test dalam 1 jam ? Gilooooo wei gilooo. Tapi aku tetap gagahkan diri. (Cewahhhhh).

Dah lah, wa nak wechat, wee wee sume tuh. Yang budak ni kata wechat best sangat. Ekceli, gua nak habaq, we chat memang TAK BEST. Kbuii