Byla Bella ∞
 Typical Students
Monday, March 18, 2013 | Monday, March 18, 2013 | 0 comments
Assalamualaikum w.b.t haaah jawab jawab.

Ekceli doakan cek. Cek dah start final exam semester 2. Cek target dekan. Tapi cek rasa macam tak dapat :(( Okay sedih pedih sadis hampa blablabla. Bytheway cek tetap jugak fight fight usaha usaha !

Okay aku ngaku aku student ! Okay foine foine. Haha bajet kan.

Aku tengok student sini study macam-macam peshen *erti kata lain fesyen. Ayat orang lama kan. Haha.

Ade yang study last minit, tapi dapat result boom kebaboom. Okay ni gua rasa macam nak siku bagi. MACAM MANA DIA BELAJAR!!

Macam aku ni, study bagai nak gila. Tapi result ? Cukup sekadar puas hati. Bersyukur la jugak. Tapi yang di target tak di capai :((

Ekceli banyak peshen student belajar. Kalau anda anda dan anda perasan la kan SEORANG CIKGU TAK BOLEH MENGALAHKAN SEORANG STUDENT YANG MENGAJAR THE OTHER STUDENT untuk last minit. Sumpah gua cakap, member ajar lagi paham even last minit daripada lecturer ajar. Okayy ni salah satu typical student bila exam dah dekat.

Ada typical student yang gempak,

SITUASI 1
 'weh esok exam ke ? asal aku taktaw ?'
Okay ni untung kalau tak kena sumpah or kena maki. Nampak sangat kau tak amik port belajar. -__-

SITUASI 2
weh makan jom
'jangan kacau ! aku tengah study.'

kau dah makan tengah hari belom?
'makan tu buang masa ! aku nak study'

Yang ni pulak aku rasa nak bagi karate. Sumpah annoying. Ntah solat ke tidok budak nih.

SITUASI 3
Masuk bilik member, tengok dia tengah duduk kat meja belajar and menulis.

'bikin ape bro?'
mancing. kau tak nampak ke.

'ape barang belaja bro. main jom'
hotak kau esok exam fizik

'lekk luuu. sehari ade 24jam. ade lagi masa'

genius boleh la bro nak belaja sejam sebelum exam pon boleh.

SITUASI 4:

'tak engineer la study awal'

Okay budak UTHM selalu guna ayat ni. Nyirap gak kadang-kadang. SEBAB AKU MANA BOLEH STUDY LAMBAT MACAM DIORANGGGGGGG !


ni contoh bilik student bila exam from google search. aku ngaku katil aku je berselerak. KATIL JE okay. haha okay aku ngaku sekali atas meja. penuh buku -____-. ekceli bukan malas. tapi tapi tapiiiii.. only an engineering students can understand. . HAHAHA lepas habis final compom bersih. COMPOM.


ni lah yang aku maksudkan. TAK ENGINEER LA STUDY AWAL. oww so pfffttt~

damn true ! haha bukan busuk hati. tapi, kawan yang sehati sejiwa. hahaha

sangat berjasa untuk RED BULL - tahan ngantuk. GOOGLE - macam biasa lah kan. hehe
VODKA - erm krik krik. aku tktaw ape. WIKIPEDIA - ni aku pergunakan untuk mencarik maksud. kahkah bythewat thanks a lot lah.

Banyak lagi peshen student. Tapi aku dah macam nak tidur kejap. Makan panadol tadi. Huaaargh *nguap
BUBUYYY.