Byla Bella ∞
 MELAKA
Saturday, November 24, 2012 | Saturday, November 24, 2012 | 0 comments
actually aku nak citer pasal tarikh 21 Nov 2012. wahh ! baru ku sedar dah nak penghujung bulan November. dah nak masuk bulan disember tanpa perasaan dan emosi. kelas pon belom start lagi. haha padahal baru seminggu start belajar. next week insyaAllah aku dah start belajar. so aku nak start belajar betol-betol. tak nak main-main sebab ada KIMIA ! huarghhhhhhh ! seram seram. tapi takpe, insyaAllah boleh. wish me luck hokehhhh ? lepas ni aku nak buat jadual laa. nak buat jadual kelas yang semalam baru buat pindaan. and nak buat jadual AZAM ! hoyeah !

hanya dirimu yang ku cinta~
takkan membuat aku jatuh cinta lagi~
aku merasa kau yang terbaik untuk diriku~
walau ku tahu kau tak sempurna~
takkan membuat aku jaoh dari mu~
apa adanyaaaa~
kukan tetap setia padamu~
tuhannn~
jagakan diaa~
dia kekasihku~
yang tetap milikuuu~
akuuuu sunggu mencintaiiiii~
sungguh menyayangi~
setulus hatikuuuuu~

lagu di atas takde kena mengena antara hidup dan mati k. tak ada especially especially bagai. ni aku tengah dengar lagu. aku pon taip lahhh. haha tak ada keje kan.

title aku MELAKA tu apa pasal ? haa, tadi baru warm up je. sekarang ni ha baru nak citer betol-betol.
aku pergi melaka dengan kawan U aku. barkeh syida eymal chaki. 5 orang semua termasuk aku. pergi melaka target cuma nak pergi hospital melaka je. tapi kena buat appointment dengan hospital muar pulak. so lepas tu pergi la dataran pahlawan dengan mahkota parade. shopping la kan. kan dataran pahlawan ingat nak beli jam. sumpah ade jam tu cantik gile !! tapi rosak. sedihhh wo sedih. lepas tu aku beli baju kemeja lak. kalau aku taw ade sale mase tuh, aku tak pergi beli baju kat bp mall. then makan kat mahkota parade. tengok budak ni memanah pastu balik lalu segamat. wahhh ! yang syok nye singgah segamat.

aku just main-main je suruh lalu segamat, balik rumah aku. diorang pon ok. aku pon call ibu suh masak. mula-mula ibu kata tak payah sebab nanti sampai malam. lepas tu, eymal cakap pergi jugak, kita gerak awal. aku pon okay jjelaa. sampai dalam kul6. ibu masak santan durian and laksa penang. budak ni cakap sedap. eymal boleh pulak cakap 'mak dia pandai masak, harap2 anak dia pandai masak'. wahaha kuangajaaa ayat. lepas tu gerak balik kul7.30. sampai kul9.30. bosan balik awal. tu jela nak citer. babai !