Byla Bella ∞
 Rezeki Allah
Wednesday, February 27, 2013 | Wednesday, February 27, 2013 | 0 comments

Assalamualaikum w.b.t.

Hari ni hari last dalam bulan february 2013. Alhamdulillah aku lepas test jpj untuk ulang kali pertama pada 27 february 2013.

Ok. Aku rasa ayat aku ayat skema dan paling skema gile. Hahaha do i care ? No.

Malam ni aku tiba-tiba rasa down. Tersangat down. Straight to the point la kan.
Sem ni aku rasa teruk sangat pencapaian aku. Sangat tak memuaskan hati. Aku boleh komen diri aku ni 'TO BAD FOR THIS SEMESTER'. And me? Really disappointed. Sumpah sedih sangat. Tak terungkap oleh kata-kata *k ni poyo.

Ya Allah, aku tak taw la nak cakap macam mana lagi. Result fizik dua aku sangat menyedihkan. Aku memang tak minat fizik. Tapi aku dah cuba nak paham kan, bila aku dah paham, lain pulak kuar soalan. Ya Allah, dugaan fizik ape la nih. Sumpah sedih. Boleh dikatakan test fizik aku setengah dari markah keseluruhan. Teruknya kau byla.

Then, presentation aku ? Sumpah menyedihkan. Aku tak pandai cakap dalam english. Aku lemah dalam english. Tadi boleh pulak aku gelabah. Tertekan slide lain. Ade slide tak tulis habis. Dugaan ape ni ?

Maybe Tuhan saja nak duga aku. Sebelum ni aku semuanya ke atas. Result okay, semua okay. Bila sekali result aku merundum, aku pon down. Aku redha dengan segala ketentuanNya. Aku cuba untuk tabah. Mungkin ada hikmah disebaliknya.

Maybe sem ni nak target dekan tak dapat. InsyaAllah kalau ada rezeki, aku dapat merasa dekan tu. Cukup la setakat aku dapat membanggakan kedua parents aku. Taknak hampakan segala susah payah diorang. InsyaAllah aku akan buat terbaik.

Okay lah, nak tidur. Goodnight. Assalamualaikum :)

[ Betul lah orang cakap "jangan gelak sangat, nanti menangis". And now aku dapat rasakan. Tadi aku gelak sakan. Sekarang aku menangis. ]