Byla Bella ∞
 Hadapi dengan senyuman
Sunday, February 3, 2013 | Sunday, February 03, 2013 | 0 comments

Ya Allah, kau kuatkan diriku ini setanding dengan ujian Mu.

Aku rasa macam rindu kat seseorang. And aku tak tahu siapa. Aku rasa kosong. Gelak bagai nak pecah perut sekali pon, takkan hilang kekosongan di hati ni. Nak kata ada masalah, aku tktaw apa masalah aku.

Ya Allah, keluarkanlah aku dari kebuntuan ini.

Bila aku nak cerita kat kawan tentang masalah aku ni, tapi aku tktaw nak cerita apa. Sebab aku tktaw apa masalah aku. Pelik gile kan ? Ahhh, ape nih ape nih ! *pukul dahi.

Ya Allah, bantulah hambaMu ini menghadapi hari hari berikutnya.

Mungkin sebab tension dengan assignment ? Maybe no, maybe yes. Tapi setakat ni mulut je kata tension sebab aku pikir bukan bukan. Tapi sebenarnya aku tak tension. Minggu lepas sangat busy ! And aku tak penah ada rasa tension. Sebab aku dah settle kan segala assignment dengan perlahan dan cermat. Alhamdulillah lah sebab aku dapat aturkan jadual aku minggu lepas dengan baik even busy melampau. Macam macam nak kena submit. Sebab apa aku boleh tak tension ? Sebab aku settlekan keje awal. Masa cuti 5 hari hari tu, aku siapkan keje yang aku dapat buat. At last? Takde la tension sangat bile naik kelas kan.
Minggu lepas hampir nak stress !! Punca nya daripada test fizik n jepun. Mana taknya wehhhhhgg, aku dah la lemah fizik. Nak study jepun lagi, fizik lagi. Banyak weh. Dah la mula mula dengo kabo fizik n jepun hari yang sama. What the hekk. Mana tak tension !! Nak kena hafal jepun lagi, nak kena pahamkan fizik lagi. Mana sempat nak kejor kejor study dua benda untuk satu hari exam ! Erghhh. Aku fikir lepas exam masa tuh, memang lego giloooooo eh.

Tapi segala tension aku tu release. APABILA ! Aku balik dr kelas jepun malam, masuk bilik tengok nset. Ada anis whatsapp. Dia tanye pasal test fizik tangguh. And i cant believe it even doh dia perlukan confirmation dari aku. Hahaha. Dengan lurusnya, aku tanye balik ' betul ke test fizik tangguh? Sape cakap?'. Then si zeti menyampuk gune whatsapp anis, dia cakap betol !! Waaaaaaaaaa, i cant stop smile ! Legaaaaa selega lega lega nyaaaaaaa. Lepas segala tekanan. Aku terus pergi bilik diba, and ask her roomate pasal penangguhan fizik. Dia kata betul tangguh sebab test fizik dengan jepun bertindih. Mana taknya, test fizik malam, test jepun pon malam. Hari yang sama. Nak taknak fizik terpaksa mengalah. Sebab hari tu memang ade kelas jepun. FiZik je yang sebok. Hahaha enough. Now fokus on japanese. Duk pulun jepun puleeee. Okay lah, jam dah pagi nih. Kang bangun lambat lak. Okay lah, see ya muah muah bye ;)