Byla Bella ∞
 
Friday, October 8, 2010 | Friday, October 08, 2010 | 0 comments
Salam satu malaysia !

dah berdekad, berabad, beralaf aku xupdate blog nihh.
dah berhabuk habuk, siap bersarang spiderman lagi tuh..
btw, ari ni tangan aku baru dapat hidayah nak menaip pulak. terpakse la aku turut kate tangan aku nih.

so, dengan lafaz bismillahirahmanirahim saya merasmikan blog yang dah berabad lahir sejak zaman jahiliah nih.

ehem ehemmm..
aku sekarang ni tengah dok risau ngan exam last year. ntah mcm mane la nasib aku ek?
perangai aku dah mule berubah. sejak dari manusia cam baru lahir hingga jadik manusia baik sikit. hehe. paham2 jek arr.
bile aku start bukak je buku, gempa bumi dtg [nset vibrate].
bile aku nak wat note jek, radio terlebih volume [mak aku panggil].
bile aku mule nak wat latihan, mule la wartawan menemu ramah [akk aku ajak borak].
hadoi ai !

kalau kat kelas pulak..
bile aku nak fokus jek, badak mula menganga [mengantok].
bile aku nak wat latihan jek, kaki mule gatal [nak merayap].
bile nga semangat nak belajar, cikgu xmasuk plak.

pehh, mcm2 dugaan aku kene hadapi. berat betol coOObaan nih ek.
tapi xpe, aku menempuh dengan hati yang terbuke. ecehh. ahaks....

kepada musuh aku biology:
x boleh ke soalan tu senang sikit. suke sgt memutar belit kan soalan.

kepada yang tersayang aku mathematic:
yunk, jgn kuar soalan probility tau. susah lorhhhh.

kepada yang baru nak kapel, kimia;
wakkk, kite lom khatam agy subjek chemistry tuh. so, pham2 jek la yek.

kepada besfren foever fever,fizik, akaun, bm, english, agame, sejarah, addmath;
klu korang anggap aku kwn korang, kat kertas soalan tu klu boleh letak jwapan sekali. taw taw taw.

KAMI ANTI RASUAH !