Byla Bella ∞
 busy sementara
Saturday, July 30, 2011 | Saturday, July 30, 2011 | 0 comments
assalamualaikum...ahlan wassahlannn.....

ceh, mentang2 puase nak dekat kan. berbahasa arab pulak aku.
menurut title aku yang konon macam kalahkan perdana menteri jepun ni kan, aku diarahkan melakukan tugasan projek addmath.(cewahhh *projek* bagai..da mcm strategi nak bangunkan bangunan, gune folio suda..) keje tu kene hantar dalam masa 2 hari lagi ! tak gile sementara aku cmni. baru lepas siap keje akaun, ni addmath pulak. tapi berthanks jugak la kat kementerian pelajaran malaysia ni kan. sebab ape? sebabnya, mereka-mereka telah mencari inisiatif untuk meluluskan pelajar melayu kita ni. tengok betapa prihatin nya mereka-mereka. (poyo gile ayt)

tapi yang tension nya bukan mereka. tetapi KAMI ! grr. sebenornya malas nak nekan2 mesin kira(kalkulator) ni. malas nak pikir panjang n macam2 la malas. bile la nak habis spm ni. nak enjoy gile2 ! pastu masok sekola balik. haha. aku tak boleh tinggal kan sekoolah. nanti aku rindu nak usik cikgu. memekak sana sini. langgar peraturan kejap, pastu patuh balik. nak balik dr sekola kalau demam. nak tidur kat bilik kesihatan kalau tak siap keje uma or saket. nak balik uma time kelas kalau tak sehat. nak masuk sekola lambat kalau lambat bangun. nak tulis kat whiteboard gune maker permanent, pastu padam balik. nak jerit2 time pjk. nak kelentong cikgu klu nak cover salah. nak sumenye la !

kebanyakan owg yang da abes spm, mesti nak balik sekola balik. tapi time sekola nak abes sekola cepat. tapi bile da abes nanti, tak de la kawan2 yang kite jumpe dari tadika sampai abes form5. kalau ade jodoh, jumpe la kat pengajian mane2 ke kannn...kalau ikut kan hati la kan, aku nak smbung belajar kat matrik. tapi result mcm tak mengizinkan. kat sane bdk sume pndai2..rajin pulak tu. aku ni pemalas nauzubillah !

da la..jam menunjukkan pukul 1225. so, i want continue my sleep ! bubyeeeeeee.
n selamat berpuasa !!