Byla Bella ∞
 hidup makin pelik.
Saturday, January 15, 2011 | Saturday, January 15, 2011 | 0 comments
assalamualaikum..hari ni topik aku memang suspender punye !
pasal kehidupan aku 2011 nih. haishh manyak penat woo. even belum sampai sebulan aku jadik form 5. setiap hari isnin sampai jumaat, no free time. hari sabtu pagi maybe ade pape function nye. ptg pulak aku kene pagi menerokai fizik kat institusi teroka segamat. kepada yang tak tau tu, tak yah la amik taw..hihi sebab tak penting pon. ramai kot tusyen kat sane. berduyun2 wehh.... n dari berbagai bangse, kaum, agama n sekolah. dari berbagai negara tu melampau la pulak. hari ahad pagi lak aku ade tusyen kat teroke jugak. pehh...padat tuh jadual aku.

n i sangattttttttttt miss him so damn much !! dah lame kot aku tak msg dye. bile msg, asyik busy je. aku pon gerun la nak msg dye. takot ngah busy..hmm :(
lepas kes yang aku tak paham sekarang ni, aku memang tak msg dye lansong ! nak msg rase seram2 sejuk plak.. (da mcm tgk ghost adventure pulak) tapi betol la..
miss him damn much !
sodeh nye..

pagi tadi ade kursus kepimpinan pengawas. penceramah DR. kamari kasan. femes kot dye. tgk la kat web dye. boleh la tahan bes. ramai lagi mmebr aku yg gi. dalam gambar tu bawu ciput. ade farah, fazilah, aimi, ikin, arep, wan, n fared...