Byla Bella ∞
 hang out n jejalan !
Thursday, December 30, 2010 | Thursday, December 30, 2010 | 0 comments
assalamualaikum moshi2..

hari ni hari khamis. tarikh 30 Disember 2010. luse tepat pukul 12 i'll be a wonder student ! ngee haha.
( tu saje nak kasi korang ingat bahawasa nya aku dikenakan tindakan ngadap buku 24 jam for spm ! )

so, aku pun telah mengambil keputusan ! [ ngan muke serius ]
aku..
..
..
..
..
..
..akan..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
enjoy sepuas puas nye mase cuti nih. muktamad ! no bantahan. sebarang komen tak akan di layan.
cuti ni banyak gak aku jadik peronda segamat. nak ganti kan polis peronda jap. al-maklum la polis pon tak larat nak meronda. aku la amik alih kejap. tapi no duit tak masuk la kan. kuar duit lagi ade la. huishh 10sen jek aku. mane jek tak tension. setiap kali kuar mesti lah duet kuar. tak kan la makin masuk pulak kan......tapi ok pe, makin kuar, makin masuk duet aku. memang la makin masuk. yang makin kuar nye duet ayh aku. ngeh3 syggg ayh. ( bawu hari ni la kau syg )

emmm kalau ikot kan yang aku ingat la kan. aku kuar pegi jejalan nek skuter peronde polis [ jgn caye, skuter biase jek ] ngan fatin. pegi beli burger kat gemereh. balik lalu jalan luar. bajet kepale keras tak pakai helmet. org kuat segamat la kate kan ! haha bajet jek..

ni budak punye mto peronde tuh. fatin

then pas tusyen fizik kat teroke. comfirm aku pegi jejalan pas tu. of coz la ngan myra kan. dah dye jek la kwn yang aku rapat kat teroke tuh. merayau bukan kejap, berjam2 wehh. haha.. sakan berjalan. beli nye tak de pe pon. wat excercise jek lebihh. tapi peluh tak de la mencurah2..melampau ar tuh kan...4 kali aku tusyen kat teroke, 3 kali aku merayau ngan myra. 1 kali excuse sebab myra tak dtg. sorang2 jek aku. nasib bek ade sani. tak de aku sepi sunyi jek.

nih la myra amoi. ( dye tak mrh da klu panggil amoi haha )

haa ! ade sekali pas aku tusyen, aku pergi makan2 kat kfc. apek belanje. haha besh jugak la time tuh. sbb nyer.....aku la orang first yang menghulur duet beli ayam. hehe bukan aku. apek yang menghulur duet. sorry2, aku lupe. myra orang 1st. apek 2nd :( bende nih pon nak wat feeling. rileks derr. aku tak banyak borak sgt ngan apek. sebab dye tak banyak cakap, aku pon tak banyak cakap la. hahaha. aku dengar, laki tak suke pompuan over talk nih. so, aku pun cakap la bende yang sepatut nye. myra pulak, sian dye kat duk sorang2 kat belakang aku. siannn myra. aku menghargai jasa dan pengorbanan kau myra ! ni yang semangat nak nyanyi lagu negaraku ni.

ngan berani mati nye aku tyg kan pic ni.

after mencekik ayam, aku pon berjalan kaki ngan myra pegi kat bahagian teksi. kuar lagi duet aku kat uncle teksi tu. tinggal la 2hinggit ! nasib bek balik, ayah aku jemput taw...
ade ke uncle tu bwk aku gi boling !?? aku tak mintak pon. ngan gelabah nye aku. aku tanye la uncle tu, nak pegi mane ni. uncle tu diam. pehh... takot gile aku. nak jek kuar senapang tembak. kebetulan, senapang ade kat celah2 kerusi tu. aku acu la kat uncle tu. uncle tu gelabah..dye berenti la kereta. dye tanye aku nak pegi mane, aku pon cakap la nak pegi boling...hahaha caye la kau nga citer tuh. uncle tu tepat2 datang kat boling. sian uncle tu aku fitnah bukan2..ngeh3..

pastu aku pegi mane ek? aku lupe pulak. haa ! dah ingat. pegi sekolah beli buku. haha kuar la jugak tu kan. lepak2 jap uma myra. tu da comfirm tempat RnR aku. tomorrow nye pulak, pegi sekolah lagi. arep ar suh. aku pegi pon bukan ade pape. borink jek. men tangkap2 gamba gune wan punye DSLR, borak2 ngan myra, ain, zaimah.. tak lansong keje aku wat.

after tomorrow plak ( hari ni la ) aku hang out ngan myra, mirul, muzamer [kazen myra] n member2 muzamer tu la. aku tak bercakap pun. sebab tak kenal. then aku lepak kat cc nirwana. terserempak ngan amsyar. borak lame gak. abes tuh balik la kan. tak kan nak duk situ pulak. lastly TIDUR. penat sgttt !