Byla Bella ∞
 kehangatan sekolah. hot !
Tuesday, December 28, 2010 | Tuesday, December 28, 2010 | 0 comments
yo wussup n assalamualaikumm...
sebelum nak membebel macam radio kejap lagi, aku nak ucap kan toche2 kat orang yang add aku. comfirm aku add balik punye la. tapi, report dulu kat shout box aku tuh. insyaAllah aku follow la balik.

okeh2 done!

lagi 2 hari jek lagi. jap lagi tepat pukul 12 malam bunyik la boom sane boom sini. sakitt telinge cek nihhh! gune bunga api singgit sebatang main ngan kengkawan suda..ni tak. setiap kali boom tu melambung sepuloh hinggit. tak ke membazir tuhhh. baik kasi kat aku wat beli makanan. setiap kali aku ngapp, dapat gak korang pahale. manyak untong woo..

tadi aku dah beli buku tulis. tuk fom5 punye lah. aku dah merasai kehangat sekolah..wuhuuu hot u ! tu bermaksud aku akan mengahadapi pen, buku, whiteboard, nombor dan sume nye la tak lame lagikk..tak suke, tak suke ! aku suke bile pakai baju sekolah jek. sebab baju sekolah tu cun. puteh suci. ngiahaha. [jgn layan]
tapikan... :(
aku dah tak pakai baju putih ngan kain biru lagi. huaa ! aku kene jadik pengawas pulak. so, tak de kain biru, tudung puteh lagikk. sume nye da bertukar kaler..jadik kaler coklat. dah macam kene celup ngan air banjir pulak kan. mentang2 sekarang nih musim banjir.

okeh2 lupe kan.

erghh sok aku kene pergi sekolah pulak. macam2 hal lah. grr

ok lahh. got to go..nak gy mengomel pasal len pulak..
daa