Byla Bella ∞
 freaky fashion
Tuesday, November 30, 2010 | Tuesday, November 30, 2010 | 0 comments
huit huit salam for muslim..
cakap pasal muslim ni kan, sekarang ni banyak fesyen tudung.
makin jeles lak aku tengok girl2 yg sesuai pakai sume tudung.
tudung lycra, shawl, syria, shawl gipsy..haha hampir sume aku hafal.
seriously aku jeles kat sape yang sesuai pakai sume tudung ni.
boleh dikatekan muke dye sesuai la..huh aku xtaw pe aku ckp..
huhu ): JELES !

otak aku baru nak bergerak nih. hihi :D
topik hari ni about fashion. wewittt ~
haha aku suke damn much topik nih. ngee

emm tadi aku dah cakap pasal tudung.
now aku nak cakap pasal baju.
baju vintage.. cun wehh. tergode sanubari aku.
sebelom ni aku ingt nak beli. tapi tak jadik.. )':
akak aku tak nak tolong bank-in kan duet. sedih siot !
so, aku beli baju kat akak aku.
dye berkata " baju tu tak guna lagi. tak minat nampak cam robot jek sebab ade ropol2 kat bahu"
[skema lak ayat aku]
aku memang suke baju ropol2 kat bahu. ntah bile aku start suke lak (=,=")
aku pon berjual beli la ngan dye. RM** dirahsiakan.
so baju tu boleh di copkan sebagai PRE-LOVE. huhu tak suke (': [ dlm tangis ade suke. ngee]

sekarang ni ade fashion pakai blous/dress ngan cardigan.
dalam citer camp rock, heroin tu ade pakai.
lagi satu aku perasan, she also likes purple laa <3>
muke dye pon chumel <3
rambut dye lawa <3
suara dye pon sodap <3>
huh dah sedar2 ! back to the topic.
kalau la kau, kau and kau perasan la kan..dye memang selalu pakai baju purple laa <3>
haha saje nak ngulang berkali2.

okeh citer baju sudah abes..
now pasal beg pule yee.
hmm pasal beg ni aku tak berape reti sgt nak pilih.
ibu aku selalu ckp aku ni tak reti pilih barang.
sodeh nye den..
asalkan yang lawa n menarik hati aku sudah.

next pulak pasal aksesori.
yang ni aku main tibai jek amik n beli.
nampak chumel n murah aku cash n carry.
tapi yang penting bergune tahu?
cam jam tangan, gelang, pin tudung, spec, n whatever la.
tak terpikir aku time nih.

kasut?
yang ni aku tak berapa nak kesah sgt kot.
aku suke kasut yang nipis. chantek n rileks jek nampak.

hmm tu jek la kot. okeh tata titi tuttt..