Byla Bella ∞
 
Sunday, November 28, 2010 | Sunday, November 28, 2010 | 0 comments





yo yo wussup !
hepi holiday korang (:
da lame aku tak mengomel kat sini. makin hari makin terkenang dikau wahai blog.
emmm.. erghh aku da lupe pe aku nak cakap tadi. hadoi ai !

haa sudah ingat.
ape motif aku letak picha elvis tu?? haaa yang tu kite tak tau.
firstly, aku nak citer pasal blog aku ni. hihi
aku jeles la tengok blog girlgirl yang cun melecun peh meleleh.
so, aku pon bertekad la nak update blog aku ni. daripada zaman batu ke zaman moden.
tapi kan kan kan.....
kalau ikot kan, blog aku ni
vintage. kirenye, aku ni daripada zaman moden ke zaman batu la. haha i like, u !

ckp pasal vintage ni, dunt know la why i starts to like vintage pulak.
vintage tu cam cool n sempoi jek ar.
back to zaman atok aku dulu. yihhaaaa !
elvis tu atok aku la. ngeee :D

aku nga carik mane ntah bini atok elvis presley aku tuh..
haiyaaa tarak jumpa maaa...
just a moment....

jeng jeng jeng !!
ni lah bini atok aku. also known as nenekk !
i forgot her name la :( xsempat nak nanye. sorry lah, picha lukis jek ni.
al-maklumlah ni saje picha yang tinggal.



pewitt !
vespa tuuu..
haha aku suke jugak bile tengok matmat bawak vespa. rase cam nak cakap je
" bang, nak bawak vespa ni balik uma bole? " haha
ofcoz la mat tu cakap,
" beli la..susah woo nak dapat.."
tu aku taw la susah nak dapat ! hehe tak kan ar mat tu nak kasi free jek kot.
payah kot mat tu nak dapat kan. it's oke la !
if i got that vespa, aku nak modified.
body kaler purple. weee fveret kaler aku.
sit amik kulit punye !
lampu puteh..
lasltly kasi bunyik bez. ZZZZZZZZZ [pndai2 la ko wat bunyi cmne tuh]
haha sampai di sini jek la okeh?! i have to go.
want continue editing blog.. buhbye !