Byla Bella ∞
 last minute holi.
Friday, December 24, 2010 | Friday, December 24, 2010 | 0 comments
semekommm !!
hari ni aku mengomel venue kat kampung. wee ! ngan udare pehh gile sejuk, nyaman jek. pagi2 lagi aku dah menggigil. gile sejuk wehh ! dapat gak aku merasai london kejap. haha. bunyi burung2 sodapp jek telinge aku mendengar. erghh yang kacau nye bunyik ayam.kacau jek mood aku nak feeling kat kampung nih..

aku sampai kampung kul 0100 malam tadi. eh malam ke? pagi kot. ntah la. lantak la. asalkan time tuh gelap. lebey kurang malam la gitu. aku bertolak kul 12.45. hampir nak solat jumaat. ayah n sume jantan also known as laki2 malayu umah aku solat jumaat kat masjid mane ntah. aku dah lupe pe name tempat tuh. nanti la aku tanye mama aku. ngee.

aku balik kampung nih pon bukan nak holiday semate2. tibe2 jek kene balik. MOYANG AKU MENINGGAL ! huhu sodehh taw. sedekah kan la al-fatihah. moge2 rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dengan orang2 yang beriman. AMINN. tarikh 23 Disember 2010 pukul 7.3o cam tu la kot. mak aku dapat panggilan. mula2 dengar dah nazak. dalam berapa minit tu teros dapat call dah meninggal. INALILLAH......time tuh aku nga khusyuk men'online' fesbuk. dengar jek berite tu aku teros post wall moyang aku meninggal. huhu :( sedih kot.... nak wat cam ne lagi, dah ajal die. lagipun dia dah lame hidup. dah banyak die wat amal kat dunia nih. tu yang ALLAH sayangkan die kot..dah2, jangan sedih. jenazah dah pun di kebumikan. kesian ibu tak dapat tengok jenazah untuk last time. hmmm nak wat camne lagi.
kami nih duk jauh ke selatan. nak pergi perak nun jauh kat thai. ape la nasib kan....

tapi tak pe..muahahaha. hilang kan sume sedih2 tuh ngan shopping kat BETONG ! ngee. ngiahaha. besh woo. kat situ murah2 kot. barang pon cun melecun lah. piwitttt ! haha aku nih cakap jek la lebih. sume memang aku cakap cun. yang rabak2, koyak2 pun aku cakap cun. mak aku cakap aku nih tak reti nak pilih barang. yelahh ibu oi....

cakap2 nih kan. taw ke betong ket mane? haa meh aku explain. excited nih nak promote betong. ngee. betong tuh kat sempadan thailand. sebelom nak masuk kene la sportcheck sume. mane la taw korang bawak bom nak hantar ke israel ke kan. tak pon bawak senapang ke kan. err kalau senapang mainan anak2 or adek2 korang men tuh bole la kan. tak kan tu pun nak nanye jugak. kalau kene tahan jugak tuh, eden tak taw la. tak dapat den nak nolong. ngucap jek la banyak2. moge2 mate si penge'check' tuh perasan tu senapang mainan. tapi kan, tak kan la bodo sangat org tuh nak tahan kan. tak bek taw pikir bukan2. buruk sangke kat org tuh dose wehh.
(beruntung org betong. aku promote tempat die free2 jek. no charge. but more discount la kasi. ngiahahaha)

haa ! sebelom aku lupe kan. nak masok situ tak perlu la susah2 curik pasport org. hehe just masok jek la. tapi kene ikot waktu tertentu la. tapi kan, aku ase bile2 mase jek bole masok. err ntah la. aku tak taw. mak aku ckp, time raye buleh masok. tapi time cristmas ni pon dengar2 buleh gak masok. haishhh ntah la. yang penting, sebelom balik, aku nak pegi jugak ! nak jugak ! sebelom nih asyik excuse jek. tension aku tawu ! geram pon ade. dah beria bwk duet banyak2 last2 tak jadik. grr sabo jek la. harap2 jadik la kali nih. AMIN ! tadah tgn ! amin kan sekali.
bagus2. gudgirl, gudboy !

oke la. nak smbg merayap kat follow org jap. daaa !