Byla Bella ∞
 ngeee
Friday, December 3, 2010 | Friday, December 03, 2010 | 0 comments
haha xmasal lak tibe2 title aku ngee.
aku just nak kasi tahu pada u alls la.
blog aku da lawa. ngeeee haha [agaknye lawa la kot]
kalau tak lawa katakan lawa jugak ! taw taw taw.
xikhlas pon tak ape. aku terime kebohongan korang tu ngan hati yang tonang dan sobarr.
haha.

kat hujung kanan blog aku dah sediakan button untuk si pemalas yang chumel n mumel.
kalau korang malas nak scroll ke atas tekan button kecil chumel lote tuh sajek.
aku memang suke men tekan tu bile ade kat blog orang. haha besh doe..
scroll ke bwh, tekan button. scroll bwh tekan button agy n ulang banyak2 hingga puas. haha enjoy aku !

aku ade letak salji. ngee :D nanti korang rase ade kat antartika.
cume aku lupe nak letak beruang kutub ngan igloo jek.
nanti lain kali aku lotak la yo :O lain theme lak wokeh kanak2 sekalian.

hmm pe lagi ek?
haaa ! kat tepi blog aku tu menunjukkan org tgk blog aku.
saje je aku letak. even aku taw follower aku ciput jek. aku tawu korang nye berjuta juta juta kan. sob sob sobss ):
aku da lame tinggal kan blog ni. sbb tu la sikit jek follower. n aku malas nak follow org.
tapi skg aku da RAJEN taw. ngee

kat kanan blog ni pulokk ade friend2 aku. syg korang tawu !
sume tu budak 4sains m'sia dalam segamat kawasan gemereh. haha
saje memutar belitkan. kepada yang tawu tempat tu, tawu la kan..
aku nak letak gambar beshfren ever aku. tapi picha nya tarak jumpa maa..
fb nye lak da tukar picha adek dye. dlm henset ade la. tp USB tak boleh gune kat CPU ni pulakk.
erghh kacau sunggoh binatang2 yang ganggu kije aku nih.
yang picha aku ngan tutt tu faham2 je la. malu aku nak explain. hahax [gataiii]
picha yang lain2 tu sendiri tahu la ye.

okeh daa.