Byla Bella ∞
 sombong ke ?
Friday, December 17, 2010 | Friday, December 17, 2010 | 2 comments
assalamualaikum n moshi moshiii !
hai !

haiiiii !

haiiiiiiiiii !

cis masih tak de owg jawab.

hoiii !
dulik kau la.

zaman sekarang nih macam-macam hal pun ade. ade online fesbuk tertonggeng-tonggeng [jgn caye], makan dalam jamban. jamban tuh kan tempat jin, setan n kaum kerabat, jiran tetangga, puak, kaum setan jin bergendut. masih gak nak mencekik dalam tuh. ngan taik2 dalam jamban tuh. haha sowy terkasar pulokk. hee..

taw2 jek la sekarang nih zaman fesbuk. search jek la pe name nak. comfirm ade ! matjoyahcunkekadang bte minahcumuthensemselalu ? ADE ! try la search kat fesbuk. ade punye. cam ne nak search? mu nampak tanda kotak kat nun atas sane? ala yang ade kanta pembesar yang selalu fbi pakai tuh. upin dan ipin pun tahu. [lembab jgk eh kau]

tak reti bak searh tu len hal. aku tak de la pelik sgt. sikit pelik la tapi. nih yang aku musykil nye sekarang kat fesbuk nih. dah kenal mesti la kite add kan? kan? kan? tapi yang pelik nye nih, sorang minah ni kenal aku. name aku ohh gucci kat fesbuk pon dye taw. tapi tak add. aik?? pelik benor. nak tunggu aku add dye ke? dah macam anak raje bersiong pulak. mungkin dye ade malu2 alem2 kuceng kat aku kot. hmm tak pe. meh la aku add kau yek minah syg cik payung oi.....