Byla Bella ∞
 dalam kesodehan ):
Tuesday, December 7, 2010 | Tuesday, December 07, 2010 | 0 comments

ni how ma ?? haha blaja dari apek mse mule2 kenal dulu.
terkial2 aku nak jawab pe. naseb bek akak aku reti. kalau tak mule la start bongang sorang2.
haha dah2 lupe kan.

hmm sebenarnye kan aku mau citer pasal kesodehan aku yang melampau sekarang ni.
kesodehan ni boleh hilang kalau sape2 nyanyi kat aku. haha pasti aku gelak gile ah ! sebab kelakar dyeowg nyanyi. haha sorry beb !

teringat pulak aku mase kat pontian. mase ade lawatan PSK kat sekolah. aku sedih someone tu la punye pasal. so, aku ckp la kat mmber aku ni name nye MUHAMMAD NOR IZZUDDIN BIN ISMAIL. [ din ! name ko masok blog aku ! haha] die nyanyikan aku lagu. haha daripada muke aku macam cuke busuk bacen tengik boleh jadik tersenyum aku. haha din..din..
tapi lepas lagu tu habis, menbusuk la balik muke aku. haha

p/s: patot nye ko an din nyanyi sampai segamat tawu !

huaaaa ! memang sodeh. maybe dah 4 hari kot aku tak taw pe citer die sekarang. hmm :(
aku sabar je la. die kan nga exam. takkan la aku nak ganggu lak. tapi selalunye time tak de paper die ade jgak msg2 aku. tapai sekarang TAK ADE ! huaa.
sabar2 sampai la ahad ni. sbar k byla. smile :')

hari ni maybe budak ni gy karoke. mahu join. kalau aku gy karok, seriously mood bacen tengik aku ni hilang. tapi no transport la. haha it's oke. nak gy jalan2 la petang ni. hihi
myra ! here i come. [ kalau jdik ar ]
mane vespa aku nih?? mini cooper aku anta bengkel. <-- jgn percye. byla ni penipoo !