Byla Bella ∞
 haha jeles beb ngan awek khairul fahmi !
Friday, December 31, 2010 | Friday, December 31, 2010 | 0 comments
semekommmm..
entry aku kali ni about JELES ! terang2 aku cakap aku jeles kat awek khairul fahmi. beruntung dye ek. jage elok2 "apex" tuh. wahh ! pakwe kite same gelaran lah. comfirm la same mate. haha. dah2, jangan ngutok..tapi kan......cam ade persamaan la ngan aku. haha (syok sendiri )


ha ni dyorang. awek dye tu pakai spec. eh2, same la kite ! ahaha. suke2. tapi awek dye agy cun la kan. aku ni mane la cun nye. huduh jek. agy satu, "apex" tuh pemain bola sepak malaysia. apek aku ni pulak pemain bola sepak taman bunga raya or besar sikit pemain gemereh jek la. lebih kurang same jek la tu kan. kalau tak same, same kan jugak. awek dye tu baru lepas pakai braces. ala yang besi kat gigi tu. kepada yang pakai besi kat gigi tu, jage2 nanti kene petir. haha ayat cikgu ramli. ade ke dye suh aku berhati2 takot botol air aku kene besi. taw la botol air aku tu logam. but not besi oke ! cakap pakai brace ni kan, aku pon turut pakai gak. maybe akhit tahun nanti kot. eh2, same lagi la kak ! haha

dye gelar khairul fahmi, apex. aku pulak apek. so, korang paham la sendri eh. beza dye kahirul fahmi ade x, aku ade k. malas aku nak letak tanda penutup kata tu. leceh keje aku menaip nih. buang waktu. kan dose tu..

mesty awek apex tu banyak bersabar kan. yek la dah pakwe femes. tapi awek dye comfirm la turut femes..tumpang sepayung. hey ! bagus pe kan. daripada tak kenal, teros jadik terkenal. mane la taw tibe2 satu hari nanti dapat tawaran berlakon ke kan. ha ! lagi la berplus2 femes kan. bez what. aku penah gak merasai tu. apek masuk sekolah gemereh. ramai la pompuan sibuk gtal. agaknye la. budak ni cakap. aku pon iye kan jek la. menguji kesabaran aku weh. bile sikit2 orang cakap pasal dye. mentang2 olahragawan. cikgu laila citer, budak form1 asyik cakap pasal apek kat padang mase dye men futsal. goramm den. dulik la kan. tapi aku pun turut femes. muahahaha. (syok sendiri lagi.) bile orang tanye sape awek apek, comfirm la name aku kuar. yang pelik nye, name aku dyorang tak kenal. bile sebot " ala..ank cikgu jasmin tu la ". of coz la jawpan nye "oohh yang itu ke. kenal2 ". cis..bile sebot name bapak aku jek la baru kenal. selama ni korang gelar aku ank cikgu jasmin jek la eh. tak gune ! haha joke2. aku tak kesah la. panggil la pape pon. ank HEM ke, ank cikgu ke, ank pengajar ke, ank cikgu georafi ke aku tak kesah la. asalkan yang tak menyakit kan aty aku tawu ! yang panggilan tak senonoh tu berani la. aku bukak wwE kat situ kang. ternganga kau. jangan terbeliak kan biji mate, tu macam memerli aku. lagi la aku bukak smackdown the rock punye..

dah lari dari topik....
khairul fahmi dah nak bertunang ! so, kepada penggile apex tu, lupe kan jela. and kepada pengurat2 his girl pon lupe kan jek la k. dah nak kahwin pon diorang. err sorry2. nikah dulu baru kahwin.

haa ! aku baru ingat. miss elia tu citer, apex dye tuh pemalu. hahaha same wif my apek too la. ngeh3.. sabo jek la...

lupe pulak. ade satu topik aku bace kat miss elia nye blog.
haha sebijik muke cam sasaki makio dalam citer my boss my hero. citer tu manyak besh. sasaki tu gangster kaye tapi dungu. bijaksana belasah orang jek. so, dye amik keputusan smbg msok sekolah. tp identiti dye enggak di ketahui shiapa2 dong. dye terpakse tahan nafsu dye untuk belsah budak bile kat sekolah. klu tak kantoi la dye tu gangster kan. pastu dye jadik ketua kelas pulak tuh. tak boleh bla. dye nak belajar balik sebab nak mewarisi bpk dye kot. adek dye pndai. sbb tu dye nak kalah kan adek dye tu. takot adek dye yang dapat menguasai. ade sidang undi mngundi la. macam bongok. senang cter tgk la sendiri. go to kedai, find, pay, watch and laugh alone.
ok2 done. got to go.

p/s: apek da nak amik lesen kete. suke2. (saje miang kecoh) haha