Byla Bella ∞
 bola golek-golek ( boling )
Saturday, January 22, 2011 | Saturday, January 22, 2011 | 0 comments
assalamualaikum n salam 1 malaysia kat semua kaum dari umur 1 hari sampai la berjuta2 tahun.

hari tu an, hari khamis an, hari thaipusam an, aku an, pegi men boling woo... haha. first time kot. ( jgn gelak kan aku ! ). sebelum ni (rabu) aku memang cadang nak pergi. tapi TAK ADE TRANSPORT la pulak. hishh kacau batin aku nak pegi. so, aku ngan din pon, tak jadi la pegi boling. bio jek la jejantan yang len pegi. aku ngan din pegi terminal jek la. lepak-king kat situ pon dah cukup menghilang kan boring aku asyik terperap dalam penjara pudu temenggong segamat jek. boring mak ai ! tak kan la nak ngadap buku je. tenung buku tu dah memang selalu n hobi aku la. hehe. aku ni jenis malas nak fokus jek melampau. kalah warden asrama ketat nye muke. then, aku ngan din sampai la terminal. abah lame aku tunggu din. ngan aku sorang kat terminal. dok tunggu depan bas besar bapak gajah. call punye call. tak angkat2..hangin mak oi ! lastly, aku call la mak din. hamik kau, angkat gak. tapiiii..omak nye la yang angkat. hampe aku. rupe2nye, din n ayah nye pegi solat zohor kat masjid. haha. sian din kene sumpah seranah aku. sorry strawberry ya deannnn.. hihi.

din belanja aku ice blanded cuppucino mix pearl. sodappp. tenks yo. aku belanje dye waffle je. tapi kongsi dua. kedekot seyh aku ! ngee. tu jek la duet yg aku tinggal. pastu din belanja aku karoke. beshhh melalak ! klu ikotkan, kat dalam tempat karoke tu tak boleh bawak makanan. dulik la. aku nak bawak jugak. din pegi byar, aku lak pasang strategi masok senyap2 tanpe orang tu taw. jahattt.. sambil slruppp, ngapngapngap, lalalala~, slruppp, ngapngapngap, lalalalalala~!! n sterusnye smpai la time nyanyi habes..

arep pulak dah sampai kat depan terminal ajak pegi men boling. pikir punye pikir sampai nek berpeluh aku, aku ngan din amik keputusan nek teksi. cas hanye rm10 tuk bape orang pon. nak sumbat satu kampung pon tetap rm10. murah kan? aku, din, wan, arep, rahman jek yang pegi. wan ofcoz la as photographer. aku, din, arep, n rahman jek yang men. tapi asyik arep jek yang menang. tak adil ! bola boling tu men tip0000. haha. kalau bola tu dengar, mati aku stiap kali men tak strike (betol ke aku eja ni? dulik la ). yang bez nye, aku sekali strike ! tepuk tangan banyak2. betape teror nye aku kan. baru first time men, da strike SATU juta kali. ngee haha perasan. then da abis aku pon balik jek la. da balik, kene lak hantar adik aku zira balik asrana. penatt ! oleh sebab adik aku tu nak aku hantar dye, terpakse la aku menahan keletihan.

masok jek asram adek aku tu, ade pulak perempuan sebaya aku nama Jiha kot tegur aku. "eh2...nabila la. adek ke?".."a'ah adek".."ohh"..teros blah. aku pon terkejut jugak. she know my name la . eh2..sgt teruja. aku pon tak bape nak ingat name dye. bile tatap betul2, makan tak basah, mandi tak kenyang, bawu la aku ingat, name dye is JIHA. haha. muke dye sweet. suare dye serak2 basah. ROCK gitu. haha

bye !

p/s: rindu apek sangat !