Byla Bella ∞
 merentas desa
Monday, February 14, 2011 | Monday, February 14, 2011 | 0 comments
moshi2 n assalamualaikum..

hari tu 12Februari2011 hari sabtu..eh yeke? asl cam cepat jek bulan 2. cam tak caye plak.
ok2, never mind. yang penting aku bkn nga mimpi ok ! npe ngn tarikh tu? tarikh tu la aku baru lahir. (nampak sangat menipu) aku ade merentas desa la. aku, mira n mimi bukan main excited nak lari. yek la tahun last nak lari2 ni. tahun depan tak dpt la den merase. lari keliling uma jek la boleh. kang aku join budak merentas desa tahun depan, diorang cakap aku buang tebiat. so, baik aku lari beria2 tahun ni jek kannnn..

mimi da bet ngan iqa. tak taw la habuan nye ape. aku bet ngan azrul. kalau aku dapat top20, aku dapat mee bandung or tiramisu. kalau aku kalah, aku kene belanja dye balik. tidakkk ! sangat menggerunkan. mule2 ingat bet sampai top5 jek. gile susah wehh ! sebelom ni top20 tu pon aku xpenah jejak. ni nak top5. gile ape !!




mase aku nak lari pon bermule. sebelum tu sempat la aku posing. photographer dye wan. dye jela yg bwak DSLR tu. then byik phhhittttt ! gedebukgedebuk bdk ni lari.. mule2 aku kat tgh2 antare budak ni..pastu top5 ngn mimi..makin lame, makin pancit aku..mimi plak da kedepan tinggal kan aku. coiyyyyy ! dye da banyak kali panggil aku. aku da tak larat gile2. aku pon jalan jek la. sampai kat sekolah..
"cepat2 juare ! J030.." ade yg perli la. "sesuai nom qo ngan name bpk qo" jahat kak ros..hahaha
kalau tak sebab kak ros, aku tak dapat la aku gune tepon pejabat call bpk aku.haha. tu la kebaikan nye dapat ank cikgu..ceeewahhhhh.

finally nye..nak taw aku dpt nom bape???


lawa tak nom aku tuh? haha. dapat gak aku medal gangsa. satu pon cukup la. dari tak dapat langsong kan. haha
aku btw azrul, dye xcaye aku dpt nom9. last2 caye gak.haha wateve bang oi..