Byla Bella ∞
 ape khabar blog?
Saturday, June 18, 2011 | Saturday, June 18, 2011 | 0 comments
assalamualaikum n apoo khabaq??!

da berkepuh2 blog aku ni sbb lame tak mengupdate. org buzy la kate kan..al-maklumlah spm tengah nak tunjuk belang [ da nak dekat]. haha
bole gile aku pkir pasal spm ni.
tidur tak lena
makan tak kenyang,
mandi tak basah
n sume nye la..da macam org tengah jatuh cinta plak kan kan. untuk si manis2 n macho2 sane yang belom merasai camne spm ni, haa ! beginilah korang n korang rase. tak dapat rase cmne? pi la mintak kat pengetua hang ckp nak masok fom5 setaon jerk..kalau tak kasi, wat2 la duk dlama bilik bace buku berangan cam nak mengahadapi exam spm.
haha, da bukan2 aku ngajar ajaran sesat.

so, dengan dukacita nye aku nak maklum kan, aku wisauuuuuuuuu jek exam ni cmne ty.
dup dap dup dap je jantung ni..nervous je rase..[da mcm nak nikah plak..cewahhhhhhhh] haha..
agy2 cikgu berharap sgt pelajar2 dye dapat straight A tuk spm ni.. agy frust menonggeng aku.
dengan tusyen nye keliling pinggang. cam owg kaki skandal ni kan, keliling pinggang berderet jek jantan2 or tine. tapi aku takkk! setia punye org. tarak caya? lantak lu la..

cakap pasal kelas tusyen ni kan, memang penat..sangat penattt..penat sgttttt..gile penattt woo..
begitulah rase nye..tapi xpe, den tetap kuat kan semangat jiwa dan raga untuk menuntut ilmu sehingga ke menara gading..kan da puitis ayt aku..

okeh2, whatever la kan..
hidup ni kena la jgk enjoy time skolah.

k la bye..ade mslah dunia aku perlu hati2 skg ni.
ank kuceng aku kene gigit. sekor baru mati, sekor lagi cedera..
kuceng jantan tu klu aku nmpak, memang aku cincang2 12 kerat..
grrr