Byla Bella ∞
 ceritera 2011.
Friday, December 30, 2011 | Friday, December 30, 2011 | 0 comments
assalammualaikum n moshi marshmallowww..

aku tak taw nak citer pasal tahun 2011 ni ending ngan hepi or tak. sebab perasaan aku masih lagi sedih and thinking about him. hmm..
aku masih tak sangka dia cam tu da sekarang.
dah 3bulan lebih kot aku single. tapi time aku single ni, ex aku sebelom dia, ade contact aku.
dia tanya ape pasal aku tinggalkan dia dulu, n baru la dia citer perkara sebenar memang dia ade kapel ngan orang lain time kapel ngan aku.
kire nye aku ni macam awek kedua la camtu..and aku tak nak la hampe kan perasaan awek dia yang first tu..aku ni pon pompuan gak, paham perasaan pompuan tu bila dapat taw pakwe sendiri ade awek lain..time tu jugak la aku mintak break.
then aku bertemu dengan *him*.
hampir nak 3tahun jugak la kot kapel. pahit manis, zaman sekola sume da aku lalui same2.
tapi berakhir tanpa aku duga. :(
memang sedihh teramat sangat.
ok done ! tukar topik yang hepi pulak.
aku hepi sebab aku ada kawan2 yang take care pasal aku n diorang wat aku hepi mase aku sedih dulu. hmm, aku rindu kan korang..
*pehh, asal nak nanges nih..



aku taw, aku tak sempurna and selalu melakukan kesalahan. aku harap kau maafkan aku kalau kau baca ni. kau tak pernah tegur kesilapan aku, so aku memang tak perasan ape salah aku. until now, i'm still thinking about my fault. what's my fault i had done to u?
aku taw ade hikmah sume ni.. hmm
seriously, aku rindu kat kau..

myra ngan dina selalu kasi aku nasehat..aku sayang korang.
kalau ada jodoh kte jumpa lagi :)
lepas ni aku da jarang ade kat segamat.
nanti kalau aku rindu, aku call korang k..
kalau aku balik sini, harap2 dapat jumpa korang..

*ade maksud tersirat gambar nih.
menunjukkan diri aku sebenar

ok bye !
selamat tahun baru kawan :)
hope 2012 will be a good year ..insyaAllah