Byla Bella ∞
 balik rumah lagikk, hihi
Monday, March 19, 2012 | Monday, March 19, 2012 | 0 comments
assalamualaikum n moshi2..

hari ni aku tak masuk kelas algebra and engineering science, sebab perot aku sakit..
sian perot aku nih.. tibe2 meragam pulokk.. tapi tak pe, sambil menyelam minum air..muahaha
bole la aku sambung tidur lepas amik ubat kat PKU(pusat kesihatan universiti).
aku ambik ubat dalam pukul8, kak felo myra yang tolong hantar kan. sampai hostel pukul 9 camtu lah..tiba2 rasa ngantuk pulak kan, sambung lah tidur.. nadia yang teman aku tu pon join tidur sekali..haha, choyyy kau nadia..

pastu dalam pukul 12 pergi kelas IT jek..bawak lappy beso gedabak. untung lahh sape yang ada notebook tu, ringan jek bawak..

ni grup IT aku.. ada sorang agy, amir tak de dalam gambar ni, sebab dia da balik dulu..
okeh lerr, tu jek nak story morry..
cuma nak maklumkan, sok gua balik rumah lagikk ! muahaha..
okeh, daaa~