Byla Bella ∞
 Nasib kurang baik
Friday, May 30, 2014 | Friday, May 30, 2014 | 0 comments
Tak tahu la kenapa tahun ni nasib aku macam kurang baik sikit. Mula-mula dapat tempat LI lambat. Lepas tu, family balik kampung aku tak dapat join. Family hantar jiha pergi interview kat JB aku tak dapat ikut. Mak Ngah balik segamat aku tak dapat jenguk. Yang paling sedih dah dua kali aku missed balik kampung. Eh sumpah lah sedih gilaa kot.

Kali ni cuti aku dah ngam dengan hantar jiha daftar kat UiTM Sri Iskandar. Tapi tak dapat jugak follow sebab teman ibu. Kenduri paksu pulak aku dah set dengan ayong nak ikot dia pergi balik kampung PONNN tak dapat. HHUAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sabar jelah. Mungkin Allah dah rancang yang terbaik untuk aku. Mana la tau nanti dapat pergi London ke, Paris ke kan. Hmm sedap kan hati hmm sedih. 

Feeling pergi dengan member and family lain. Nak pergi dengan family :((
Haihh aku rasa raya ni pon macam tak dapat balik. Sebab praktikal dengan syarikat Cina ofcourse la cuti sehari dua je. Eh bapak sedih gilaa.

Nak nangis je rasa nih. :'(

Dah la bye :'((