Byla Bella ∞
 result :'(
Wednesday, March 21, 2012 | Wednesday, March 21, 2012 | 0 comments
assalamualaikum n moshi2..

hari ni 21hb mac 2012.. tarikh mendeborkan untuk budak2 yang lahir tahun anjing..
mula2 rasa biase je bila pergi sekolah. sebab happy jumpa budak2 nih and cikgu2..
first jumpa kak ros, bukan main riuh lagi..tak ubah dari dulu kak ros ni..gelak dia tetap maintain jek. aku perli kasut dia, "kak ros, mane kasut tumit? da lama tak dengar bunyik kasut kelepak kelepek kak ros tu".. dia gelak, pastu dia tepuk tangan aku..hahaha. hatoi kak ros ni..
aku asyik kacau kak ros je tadi..kelakar kot kak ros ni.

pastu jumpa teacher zarina, cikgu akaun aku. salam peluk dia, then dia cakap, "tahniah akaun A".. what the ... !!! tak terkejut aku time tuhh..

pastu jumpa cikgu madnor, dia cakap bm aku A+..mana ada, tipu jekkk..saya dapat A jelaahh cikguuuuuu..*sambil muncung2 bibir.

*tekan pic ni kalau nak beso.
ni jela result yang aku dapat, syukur Alhamdulillah la..even tak se'teror' budak lain yang ada dapat straight A, ni pun da cukup la kot..banyak jugak course aku boleh dapat daripada result aku ni. aku pun berpuas hati, sebab ni jela hasil usaha aku sepanjang aku sekolah and pengorbanan ayah aku hantar jemput dari kelas tambahan, bayar sana sini, siap amik cikgu personal untuk subjek kimia and matematik. tapi dalam masa sama aku sedih jugak la sebabnya kimia aku target A tak dapat, so sooo saddd :( tapi ! haa...akaun aku yang aku tak berapa target sebab time tu buat cincai jek, hentam keromo aku buat, dapat A, hihi..senyum balik :) lagi satu, biologi aku tuh,,haiya ! masa sekola aku paling benci biologi, tapi dalam benci ada sayang..haha, da macam couple pulak kannnn.. maksud aku, even aku benci sekali pon, aku tetap usaha buat yang terbaik. dalam banyak2 subjek, biologi aku ada buat nota pocket. subjek lain takde.

so, ni jela yang aku dapat hasil daripada usaha aku selama ni. syukur Alhamdulillah..

pastu kan, tiba2 kena temu ramah ngan cikgu lot.. dia tanya soalan, then aku kena jawab. dia pulak rakam aku cakap apa. hihi, da rasa macam cemerlang sangat la pulak kan..

masa nama aku di panggil, ayah takde pon kat dewan.. sedihh gile ! cikgu kaunseling aku cakap, "orang terpenting kat sini tak ada pulak, so paham2 jela kan..nabila faiqah anak cikgu jasmin "
tapi time tu aku tak perasan dia maksud tu aku, aku pon wat muka selamber jela.
masa ambil slip tu, sedih jugak la, ayah tak ada tengok. dia sibuk dengan program kebakaran kat sekolah tu. aku datang pejabat dia pon, dia busy. sedihhhh :'(

ok lahh, berakhir disini jek la..teman pi sidai baju satt naa. daaa~